به وب سایت دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدبهشتی(دوره دوم) بندرگناوه خوش آمدید
آمار کاربرانآمارکاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
بازدید امروز بازدید امروز : 3
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید کلی بازدید کلی : 399706

اطلاعات شما اطلاعات شما

آی پی آی پی : 3.138.33.178
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :



دانلود جدیدترین نسخه موزیلا فایرفاکس کروم اپرا


دانلود نرم افزارکنترل ازراه دورAnyDesk

آموزش نود32

 

  • بازدید : 16,829 بار
     
 

نحوه غیرفعال کردن Startup Scan نود 32

نحوه غیرفعال کردن Startup Scan نود 32
 

اسکن کردن اتوماتیک نود 32 در استارت آپ معمولا باعث کند شدن و هنگ کردن لحظه ای سیستم می شود که میتوان با تنظیم آن از اسکن خودداری کرد.

چطور قابلیت Startup Scan آنتی ویروس Eset nod 32 را غیر فعال کنم؟

آنتی ویروس و همچنین Smart Security شرکت Eset اگر نگوییم سریع ترین قطعا یکی از سریع ترین نرم افزارهای امنیتی برای رایانه ها می باشد. به دلیل همین سرعت در عملکرد و راحت بودن عملیات آپدیت آن ، در بین ایرانیان بسیار محبوب شده است و به ندرت پیش می آید کسی از کم شدن سرعت رایانه خود پس از نصب نود32 شکایت کند ولی قابلیتی در نود32 وجود دارد که اگر فعال باشد باعث می شود سیستم ما بسیار کُند کند و هنگام بالا آمدن بسیار معطل کند! و هارد سیستم را به حدی درگیر کند که شاید تا چندین دقیقه پس از روشن کردن سیستم نتوانید از آن استفاده کنید.نحوه غیرفعال کردن Startup Scan نود 32 نحوه غیرفعال کردن Startup Scan نود 32

غیر فعال کردن استارت آپ اسکن نود 32

غیر فعال کردن استارت آپ اسکن نود 32

این قابلیت Startup Scan نام دارد که اگر شما هم با مشکلاتی که گفتم برخورده اید می توانید به غیرفعال کردن این قابلیت اقدام کنید

1- نرم افزار آنتی ویروس یا اسمارت سکوریتی نود32 را اجرا کنید و کلید F5 را از روی کیبرد وارد کنید تا وارد تنظیمات شوید

2- از منوی سمت چپ Tools و بعد از آن Scheduler را از گزینه های سمت راست انتخاب کنید

استارت آپ اسکن nod 32

ترفند غیر فعال کردن استارت آپ اسکن nod 32

3- تیک مقابل گزینه Automatic startup file check را بردارید

چگونه startup scan progress را در nod غیر فعال کنیم؟

چگونه startup scan progress را در nod غیر فعال کنیم؟

4- حالا سیستم را ری استارت کنید تا تغییرات اعمال شود


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : شنبه 19 مهر 1399برچسب:نود32, - 10:52
دسته بندی موضوعی:

اصلاح صفحه کلید فارسی ویندوز با MS_Keyboard_Layout_Creato
در نگارش های گذشته سیستم عامل ویندوز ، در بخش تعریف صفحه کلید بر اساس ملیت ، زبان فارسی به عنوان یک زیر مجموعه از زبان عربی تعریف شده است و چینش حروف صفحه کلید ارائه شده برای زبان فارسی ، همانند چینش حروف صفحه کلید عربی می باشد. این در حالی است که زبان فارسی در تعداد حروف و حتی در شکل حروف دارای تفاوت های آشکاری با زبان عربی می باشد. بعنوان مثال ، عدم وجود حروف ( گ ، چ ، پ ، ژ ) در حروف عربی و یا قراردادن نقطه در حروف ( ة و ي ). این امر موجب شد تا کاربران فارسی زبان حتی در نام گذاری فایل ها و پوشه های خود نتوانند از حروف ذکر شده استفاده نمایند و یا از امکاناتی چون ترتیب صحیح حروف فارسی ( Sort ) نیز بی بهره باشند.
در سال های گذشته ، نرم افزار های زیادی به عنوان فارسی ساز به بازار عرضه شد تا توانایی پشتیبانی ویندوز از زبان فارسی را در نسخه های مختلف ( ویندوز 95 ، 98 و میلنیوم ) ، ایجاد کنند و تنها تعدادی از این نرم افزار های فارسی ساز توانستند با موفقیت این امر را پشتیبانی و اصلاح نمایند. اساس کار این فارسی ساز ها ، ویرایش و ایجاد تغییر در فایل های اصلی و مهم سیستم عامل بود که گاه منجر به بروز مشکلات در عملکرد سیستم عامل ویندوز می شد. مجموعه ای از فایل ها مانند lama.dll ، kbda1.kbd ، cp_1256.nls و ... که در نهایت باعث می شد تا کاربران بتوانند در محیط ویندوز به راحتی از کلیه حروف فارسی جهت تایپ استفاده نمایند.
از نگارش ویندوز 2000 به بعد ، ساختار تعدادی از فایل ها تغییر نمود و تمامی حروف زبان فارسی اما با نواقصی کوچک ، به مجموعه حروف زبان های مختلف ویندوز اضافه گشت. یکی از تغییرات انجام شده ، تبدیل فایل kbda1.kbd در ویندوز های قبل از 2000 به فایل kbda1.dll در ویندوز 2000 شد و وظیفه ی آن ، چینش حروف عربی در ویندوز است. اضافه شدن فایل kbdfa.dll در این مجموعه به عنوان Keyboard Layout زبان فارسی بسیار خوشحال کننده بود و دیگر نیازی به تولید و استفاده از برنامه فارسی ساز جهت ایجاد حروف ( گ ، چ ، پ ، ژ و ...) نبود. اما به دلایلی ، ساختار همین فایل نیاز به اصلاح داشت.
اشکال موجود در این پرونده ، نحوه چینش حروف فارسی صفحه کلید ، برای استفاده در زمان تایپ بود. بعنوان مثال برای تایپ حرف ( پ ) می بایست از حرف \ ( بک اسلش ) استفاده می شد و برای تایپ
حرف ( ژ ) فارسی می بایست از کلید ترکیبی Shift+c استفاده می شد که باعث ایجاد مشکل در هنگام تایپ سریع بود. این در حالی است که اکثر کاربران ایرانی عادت بر این دارند ، جهت تایپ حروف بطور مثال حرف ( ژ ) ، از کلید \ ( بک اسلش ) و برای تایپ حرف ( پ ) ، از کلید ~ استفاده کنند.
اشکال دیگر ، ایندکس حروف "ک" و "ی" فارسی می باشد. برای این حروف دو جایگاه در نظر گرفته شده است. بعنوان مثال شاید در سایت های اینترنتی و یا اسناد متنی خود دیده باشید که کلمه "ویندوز" ، به صورت "وی‌ندوز" و یا کلمه "مکمل" به صورت "مک‌مل" نمایش داده می شود. همچنین در هنگام جستجو ، کلماتی که شامل حروف ( ك ، ي ، ة و ... ) است را نمی توانید با معادل فارسی آنها ( مانند ک ، ی ، ه و ... ) بیابید! در حالی که ممکن است از نظر ظاهری ، شکل کلمه یکسان باشد. بطور مثال در اینجا کلمه ( شكل ) با حرف ( ك ) عربی و در اینجا ، کلمه ( شکل ) با حرف ( ک ) فارسی تایپ شده است.
چگونه این اشکالات را برطرف کنیم؟
در این قسمت به شما برنامه کم حجمی ارائه شده است تا با نصب آن ، صفحه کلید ویندوز نگارش های مختلف ویندوز ( XP | Vista | 7 | 8 - 8.1 | 10 ) را مطابق توضیحات فوق اصلاح نمائید. علاوه بر آن بتوانید از حروف کشیده ( مانند : فــــــــونـــت فارســــــــــی ) ، فاصله مجازی ، اعراب گذاری صحیح حروف و ... استفاده نمائید.
بعد از نصب نرم افزار فوق ، چینش حروف صفحه کلید شما مطابق شکل زیر خواهد بود.
و چنانچه کلید Shift صفحه کلید را فشرده نگاه دارید ، وضعیت تایپ حروف به شکل زیر خواهد شد
و چنانچه کلید Ctrl+Alt صفحه کلید را فشرده نگاه دارید ، وضعیت تایپ حروف به شکل زیر خواهد شد. همانطور که مشاهده می شود ، حرف " ك " و " ي " و " ة " در این وضعیت تعبیه شده است تا در صورت نیاز ، امکان تایپ آنها نیز وجود داشته باشد. تفاوت این حالت حروف با حالت پیش فرض (تصویر اول) ، تفاوت در کد و جایگاه این حروف در Unicode است.


برای دریافت برنامه اصلاح صفحه کلید بر روی لینک زیر کلیک نمائید
دانلود دفعات دانلود حجم نوع سیستم نام فایل
55260 281KB X86 XP-Vista-7-8-10_PersianKeyboard_x86.zip
43194 382KB X64 Vista-7-8-10_PersianKeyboard_x64.zip

 

 

ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : جمعه 21 شهريور 1399برچسب:, - 12:20
دسته بندی موضوعی:

دریافت و نصب فایل نگارش جدید-هلپرها

دریافت و نصب فایل نگارش جدید-هلپرها

توجه !!!

  •  قبل از نصب نگارش جدید حتما از برنامه اصلی (app) خارج شوید.
  •  با ذخیره سازی پایگاه داده های سیستم از اطلاعات خود فایل پشتیبان (bak) بگیرید.
  •  پس از نصب نگارش در برنامه اصلی پایگاه داده را بروزرسانی کرده و آخرین تغییر در نگارشها را مطالعه نمایید.

اگر سیستم مدرسه به اینترنت پرسرعت متصل است:

برنامه هلپر را باز کرده و از منوی بروزرسانی گزینه دریافت آخرین نسخه سیستم مدرسه الکترونیک از طریق اینترنت را اجرا کنید.در پنجره بازشده روی دریافت کلیک کنید.صبر  کنید تا فایل نگارش جدید دریافت و سپس نصب شود.پس از دریافت سیستم پیامی در رابطه

با جایگزینی فایلها ( …Replace) به شما خواهد داد که با کلیک بر روی Yes to All  تمامی فایل های جدید نصب می شوند.

اگر به هر دلیلی نگارش ناقص دریافت گردد ( خاموش شدن سیستم,باز بودن برنامه اصلی و عدم نصب نگارش جدید و …) نگارش برنامه قدیمی بود و هنگام دریافت پیام ” نگارش جدیدی موجود نیست ” داده می شود. در این حالت تیک گزینه ” دریافت تنها در صورت وجود نگارش جدیدتر ” را برداشت و مجدد روی دریافت کلیک نمایید.

در صورتی که سیستم مدرسه به اینترنت (پرسرعت) متصل نباشد و نتوانید بطور مستقیم نگارش جدید را دریافت و نصب کنید با دریافت فایل نگارش جدید از یک سیستم دیگر می توان نگارش جدید را نصب کرد.

 

لازم به ذکر است که برای برنامه هلپر هم نگارش های جدیدی ارائه می شود اما  نسبت به برنامه اصلی خیلی کم نگارش هلپر تغییر می کند.

 

هلپر توصیفی

 

 

 

 

هلپر راهنمایی

 

 

 

هلپر دانا


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : دو شنبه 9 اسفند 1395برچسب:, - 7:31
دسته بندی موضوعی:

آموزش تصویری و گام به گام نصب ویندوز 7

اگر برای نخستین بار است که ویندوز ۷ را روی سیستم خود نصب می کنید باید یک سری موارد را مد نظر قرار دهید که در زیر به آن اشاره خواهد شد.

سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز هفت

- پردازنده ای (CPU) با قدرت دست کم  ۱ گیگاهرتز (۳۲ و ۶۴ بیتی)
- 1 گیگا بایت حافظه سیستم(RAM)
- 16 گیگابایت فضای مورد نیاز برای ذخیره در هارد دیسک
- کارت گرافیکی با قدرت دست کم  ۱۲۸ مگابایت
- درایو نوری  DVD

نگارش ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی را نصب کنم؟

در این گام تصمیم با  شماست که بخواهید کدام سیستم(  ۳۲ یا ۶۴ بیتی )را نصب نماید. برخی از دیسک های نصب و راه اندازی ویندوز ۷  شامل هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی از ویندوز ۷ است. در واقع، نسخه ۶۴ بیتی ویندوز۷  مقدار زیادی از حافظه سیستم (RAM) را به طور موثرتر از سیستم های ۳۲ بیتی به کار میگیرد. بنابراین اگر سیستم شما دارای ۳ گیگا بایت حافظه رم  می باشد نصب  نسخه  ۶۴ بیتی میتواند بهترین انتخاب باشد.  بیشتر برنامه های طراحی شده برای نسخه های ۳۲ بیتی در نسخه ۶۴ بیتی نیز به درستی کار می کنند. و اگر با برخی از نرم افزارها  مشکل داشتید می توانید از گزینه XP Mode استفاده کنید.

روش نصب Windows 7
در اين قسمت با روش نصب و استفاده از Windows 7 آشنا مي‌شويد. در ابتدا مي‌خواهيم روش نصب اين نسخه از ويندوز را ياد بگيريم. روش نصب اين نسخه از ويندوز نسبت به نسخه‌هاي قبلي آن بسيار ساده و راحت مي‌باشد. در ابتدا بايد کامپيوتر خود را روشن کرده و DVD مربوط به نصب سيستم عامل Windows 7 را در DVD Drive خود قرار دهيد. بر روي جعبه يا Case کامپيوتر دو دکمه وجود دارد که يکي دکمه روشن کردن و ديگري دکمه Restart يا راه اندازي مجدد است. زماني که کامپيوتر خاموش است با فشردن دکمه Restart هيچ اتفاقي نمي‌افتد ولي با فشردن دکمه روشن کردن کامپيوتر، کامپيوتر روشن شده و يک چراغ که معمولاً قرمز است روشن مي‌شود.

در Mother Board‌های جدید گزینه‌ای با نام Boot وجود دارد که می‌توانید آن را انتخاب کنید. سپس با فلش‌های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و کلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب کنید. برخی از Mother Board‌ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می‌دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می‌کنید این نام را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که در گزینه‌های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می‌توانید با استفاده از کلید‌های “+” یا “-“ صفحه کلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.

پس از اعمال این تغییرات کلید F10 را فشار داده و با انتخاب گزینه Y تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.

اکنون کامپيوتر را روشن کرده و DVD نصب Windows 7 را در DVD Drive قرار داده‌ايم.

سیستم را مجدداً Restart کنید و پس از نمایان شدن کلید Press any Key … یکی از کلید‌های صفحه کلید را فشار دهید تا سیستم از طریق سی دی Boot شود. در صورتي که در زمان مناسب اين کار را انجام ندهيد اين پيغام حذف شده و کامپيوتر از روي هارد ديسک يا شبکه بالا مي‌آيد،
(Boot مي‌شود) و براي ديدن دوباره اين پيغام بايد کامپيوتر را Restart کنيد.
اکنون يک کليد از صفحه کليد را فشار دهيد تا برنامه نصب از روي DVD شروع به کار کند.

ملاحضه میکنید که ویندوز شروع به بارگذاری اطلاعات برای نصب ویندوز میکند. مانند تصویر زیر :

برنامه نصب شروع به کار مي کند و بايد منتظر باشيد، تا صفحه زير ظاهر شود.

در این قسمت شما باید تنظیمات مربوط به زبان نصب ویندوز؛ و زبان محلی کشور را انجام دهید.

گزینه اول : که بصورت پیشفرض انگلیسی میباشد را انتخاب نمایید.

گزینه دوم : زبان محلی کشور را سؤال می کند می توانید به دلخواه ایران یا هر کشوری را که دوست دارید انتخاب کنید.

گزینه سوم : تنظیم زبان کشور میباشد بصورت دلخواه فارسی یا انگلیسی را انتخاب کنید. (اگر می خواهید در کنار زبان انگلیسی فارسی را هم پشتیبانی کند روی Persian تنظیم کنید).

روي دکمه Next کليک کنيد.

در این مرحله با فشردن دکمه Install now وارد مرحله بعدی می شوید .


در اين قسمت بايد نسخه‌اي از سيستم عامل Windows 7 که مي خواهيم نصب کنيم را انتخاب نمائيد. نسخه Ultimate شامل تمامي ويژگيهاي موجود در ويندوز است. در اين نرم افزار آموزشي اين نسخه را مي‌خواهيم نصب کنيم. نسخه Ultimate براساس دو معماري x86 (32 بيتي) و x64 (64بيتي) قابل نصب است. عبارت 32 بيتي و 64 بيتي اشاره به معماري پردازشگر (CPU) کامپيوتر شما دارد. مزيت نسخه 64 بيتي در سرعت بيشتر آن و توانايي استفاده از حافظه بيشتر است. در نسخه 32 بيتي فقط دو گيگ از حافظه نصب شده در کامپيوتر شما قابل دسترس خواهد بود. در اين نرم‌افزار آموزشي نسخه 64 بيتي را مي‌خواهيم نصب کنيم.
روي گزينه Windows 7 Ultimate X64 کليک کنيد.
روي دکمه Next کليک کنيد.


در اين قسمت قوانين نحوه استفاده از Windows 7 نوشته شده است.
روي گزينهI accept the license terms که نشان دهنده خواندن و قبول داشتن اين قوانين است کليک کنيد.
روي دکمه Next کليک کنيد.


تعیین روش نصب Windows 7
اکنون بايد نوع روش نصب را تعيين کنيد. در صورتيکه مي خواهيد نسخه قبلي ويندوز که در کامپيوتر شما نصب شده است به Windows 7 ارتقاء پيدا کند گزينه اول را انتخاب نمائيد. اين گزينه فقط زماني در دسترس هست که يک نسخه از ويندوز در کامپيوتر شما نصب شده باشد.
با انتخاب گزينه دوم يک نسخه جديد از ويندوز بر روي کامپيوتر شما نصب مي‌شود.
توجه : در صورتيکه مي‌خواهيد دو نسخه از ويندوز مثلاً Vista و 7 را در کنار يکديگر داشته باشيد بايد اين گزينه را انتخاب کنيد.
در هر دو حالت فوق هيچ فايلي از روي کامپيوتر شما پاک نمي‌شود ولي پيشنهاد مي‌شود که از فايلهاي خود پشتيبان تهيه کنيد.
روي گزينه Custom (advanced) کليک کنيد.


تعیین پارتیشن
اکنون بايد پارتيشني از هارد ديسک که در آن ويندوز نصب مي‌شود را انتخاب کنيد. در اين مثال سه پارتيشن وجود دارد. در صورتيکه چندين پارتيشن داشته باشيد مي‌توانيد پارتيشن مورد نظر خود را انتخاب کنيد.
توجه : در صورتيکه مي‌خواهيد دو نسخه از ويندوز مثلاً Vista و 7 را در کنار يکديگر داشته باشيد بايد پارتيشني را انتخاب کنيد که در آن ويندوز نصب نشده باشد. در صورتيکه پارتيشني را انتخاب کنيد که در آن ويندوز نصب شده باشد تمامي فايلهاي مربوط به نسخه قبلي ويندوز در شاخه windows.old ذخيره شده و نسخه جديد نصب مي‌شود و ديگر در زمان روشن کردن کامپيوتر امکان انتخاب نسخه قبلي ويندوز را نخواهيد داشت.
روي گزينه Drive options(advanced) کليک کنيد.


در اين قسمت يک سري گزينه جهت ايجاد، حذف، ادغام و فرمت کردن پارتيشن ها نمايش داده شده است. در صورتيکه بخواهيد اطلاعات يک پارتيشن را پاک کنيد ابتدا بر روي پارتيشن مورد نظر از ليست بالا کليک کرده و سپس روي گزينه Format کليک کنيد. توجه کنيد که با فرمت کردن يک پارتيشن تمامي اطلاعات موجود در آن پاک شده و ديگر قابل دسترس نيست. با کليک بر روي گزينه Delete پارتيشن انتخاب شده حذف
مي شود و با کليک بر روي دکمه New يک پارتيشن جديد مي توانيد ايجاد کنيد. توجه کنيد که در صورتيکه يک پارتيشني را حذف کنيد تمامي اطلاعات موجود بر روي آن پاک مي شود!
در صورتيکه با مفاهيم فرمت و پارتيشن که در بخشهاي بعدي اين نرم افزار آموزشي تدريس خواهد شد آشنا نيستيد بهتر است که با اين گزينه ها کار نکنيد.
روي دکمه Next کليک کنيد.


صبر کنید تا مراحل نصب ویندوز طی شود...

پس از نصب کامپیوتر بصورت اتوماتیک ریستارت می شود و سپس شما با این تصویر زیر روبرو می شوید .

 


اکنون بايد منتظر بمانيد تا فايلهاي نصب کپي شده و نصب شوند. پس از کپي و نصب صفحه زير را مشاهده مي کنيد در اين مرحله تمامي فايلها کپي شده و سيستم عامل Windows 7 مي‌خواهد کامپيوتر را Restart کند.

به دليل اينکه هنوز DVD نصب Windows 7 داخل DVD Drive مي‌باشد پيغام روبرو ظاهر شده است. توجه کنيد که در اين قسمت نبايد هيچ دکمه‌اي را فشار دهيد در صورتيکه کليدي از صفحه کليد را فشار دهيد برنامه نصب از ابتدا اجرا مي‌شود. بعد از مدت زماني اين پيغام رد مي‌شود.
در ادامه برنامه نصب به طور خودکار روند نصب را تکميل مي کند. بعد از مدتي برنامه نصب دوباره کامپيوتر شما را restart مي‌کند.

تعیین کد کاربری
در اين قسمت شما بايد يک کد کاربري براي ورود به ويندوز تعيين کنيد.
براي مثال عبارت eniac را تايپ کنيد.
بصورت خودکار نام اين کامپيوتر eniac-pc تعيين شده است. در فصلهاي بعد روش تغيير نام کامپيوتر را نيز بررسي خواهيم کرد.
روي دکمه Next کليک کنيد.

در صورتيکه سيستم عامل Windows 7 را از شرکت مايکروسافت خريداري کرده باشيد يک شماره سريال نيز به شما داده مي‌شود آن شماره سريال را بايد در اين قسمت وارد نمائيد. در غير اين صورت شما فقط 30 روز مي‌توانيد از اين نرم افزار استفاده کنيد.
در صورتيکه از نسخه اصلي استفاده نمي‌کنيد روشهاي مختلفي براي کرک ويندوز (طبق فایل راهنما) وجود دارد که با توجه به DVD خريداري شده بايد اقدام نمائيد.
روي دکمه Next کليک کنيد.

در اين قسمت سه گزينه ظاهر شده است. با انتخاب گزينه اول که توسط شرکت مايکروسافت پيشنهاد شده است Updateهاي جديد ويندوز بر روي کامپيوتر شما نصب مي‌شود با انتخاب گزينه دوم فقط Updateهاي مهم بر روي کامپيوتر شما نصب مي‌شود. در هر دو حالت فوق اطلاعاتي از کامپيوتر شما براي شرکت مايکروسافت ارسال مي‌شود تا در توليد بهتر ويندوز و مشکلات پيش آمده با مايکروسافت همکاري کنيد.
با انتخاب گزينه آخر updateها نصب نمي‌شوند. منظور از Update فايلهايي است که از سايت مايکروسافت دانلود مي‌شوند تا ويندوز شما بهتر و با امنيت بيشتر کار کند.
بر روي گزينه اول کليک کنيد.

تنظیم زمان
در اين مرحله از نصب منطقه‌اي که در آن قرار داريد را مي توانيد انتخاب کنيد تا ساعت شما براساس آن شهر تنظيم شود.
روي ليست باز شونده Time zone کليک کنيد.
روي گزينه Tehran کليک کنيد.

در پايين اين پنجره مي‌توانيد تاريخ و ساعت را تنظيم کنيد.
روي دکمه Next کليک کنيد.

در اين قسمت سه گزينه مربوط به شبکه‌اي که هم اکنون به آن متصل هستيد، موجود است. با اين تنظيمات اطلاعات موجود در کامپيوتر شما با سطوح مختلف امنيتي تنظيم مي‌شود. اين سه گزينه از بالا به پايين شبکه موجود در خانه، محل کار و اماکن عمومي مي‌باشد.
روي گزينه Work network کليک کنيد.

صبر کنید تا تنظیمات اعمال شود...

 

تبریک می‌گوییم! شما موفق به نصب ویندوز 7 شدید.

ویندوز شما به همین راحتی نصب شد. برای مطمئن شدن از اکتیو ویندوز 7 طبق تصویر زیر عمل کنید.

برای مشاهده فعال بودن ویندوزتان روی آیکن Computer راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده با دیدن واژه های “Windows is activated”ویندوز شما فعال شده است.

تبریک ویندوز شما اکتیو است.

 

 

در غیر اینصورت برای فعال کردن ویندوز دو روش وجود دارد :

روش اول : با استفاده از راهنمای داخل DVD ویندوز 7 .

روش دوم : میتوانند نرم افزار active کردن ویندوز را  با جستجوی واژه های ”دانلود نرم افزار فعال سازی ویندوز ۷″ در موتورجستجوی گوگل دریافت کرده و ویندوزتان را فعال کنید.

نکته ضروری : لطفاً قبل از هرکاری پس از نصب ویندوز 7 ، گزینه windows Update را از مسیر زیر غیر فعال نمایید ؛ تا ویندوز جهت آپدیت با اینترنت ارتباط نداشته باشد.

 

Control Panel ->> Windows Update ->> Change settings

 

در قسمت Important Updates ، آیکون ضربدر قرمز رنگ (Never Check for Updates) انتخاب کنید و کلیه تیک های داخل مربع ها را بردارید؛ و نهایتاً روی Next کلیک کنید.

 

Smileبه همین راحتی...


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:, - 20:49
دسته بندی موضوعی:

دانلودکتاب های الکترونیکی

 

1 عربی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
2 ریاضی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
3 شیمی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
4 انگلیسی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
5 زبان فارسی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
6 زیست شناسی و بهداشت دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
7 آلمانی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
8 فرانسه1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
9 ادبیات فارسی1 دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
10 کار روانشناسی دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
11 دین و زندگی دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
12 تعلیمات اجتماعی دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
13 تعلیمات ادیان الهی و اخلاق دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
14 فیزیک1وآزمایشگاه دبیرستان اول عمومی دانلود کتاب
15 آمادگی دفاعی دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
16 عربی2 دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
17 اقتصاد دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
18 جامعه شناسی1 دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
19 تاریخ ادبیات دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
20 جغرافیا دبیرستان دوم انسانی دانلود کتاب
21 آمادگی دفاعی دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
22 عربی2 دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
23 فیزیک 2 و آزمایشگاه دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
24 ریاضی 2 دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
25 جغرافیا دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
26 هندسه 1 دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
27 شیمی2 دبیرستان دوم ریاضی دانلود کتاب
28 آمادگی دفاعی دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
29 شیمی2 دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
30 عربی2 دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
31 ریاضی2 دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
32 فیزیک 2 و آزمایشگاه دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
33 جغرافیا دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
34 هندسه1 دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
35 زیست شناسی1 و آزمایشگاه دبیرستان دوم تجربی دانلود کتاب
36 تاریخ ادبیات ابران و جهان1 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
37 تاریخ ادبیات ایران و جهان2 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
38 ریاضی3 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
39 روانشناسی دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
40 منطق دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
41 جامعه شناسی3 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
42 عربی3 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
43 ادبیات فارسی3 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
44 تاریخ ایران و جهان دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
45 زبان فارسی3 دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
46 آرایه های ادبی دبیرستان سوم انسانی دانلود کتاب
47 زبان فارسی3 دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
48 ریاضی3 دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
49 حسابان دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
50 جبر و احتمال دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
51 فیزیک 3 و آزمایشگاه دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
52 عربی3 دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
53 مبانی رایانه دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
54 کار مبانی رایانه دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
55 هندسه2 دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
56 شیمی3 دبیرستان سوم ریاضی دانلود کتاب
57 زبان فارسی3 دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
58 شیمی3 دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
59 عربی3 دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
60 ریاضی3 دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
61 فیزیک 3 و آزمایشگاه دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
62 زمین شناسی دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
63 زیست شناس2 و آزمایشگاه دبیرستان سوم تجربی دانلود کتاب
64 تاریخ اسلام1 دبیرستان معارف اسلامی دانلود کتاب
65 آشنایی با مفردات قرآن کریم دبیرستان معارف اسلامی دانلود کتاب
66 احکام دبیرستان معارف اسلامی دانلود کتاب
67 عربی2 دبیرستان معارف اسلامی دانلود کتاب

ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : جمعه 3 مهر 1389برچسب:, - 22:35
دسته بندی موضوعی:

دانلودنرم افزارهای کاربردی

دانلودبرنامه کنترل ازراه دور رایانه  1MB=  AnyDesk.2.3.4_desb.ir.exe

دانلودبرنامه کم حجم وکاربردی ANTIHIDENبرای ظاهرکردن فایل های مخفی درفلش یاکارت مموری=1/586KB

Ashampoo.Burning.Studioبرنامه ای کامل وپیشرفته برای رایت باحجم  209,095 KB

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه مشاهده وویرایش عکس:firegraphic10    کرک

دانلودرایگان برنامه گرفتن عکس ازصفحه دسکتاپ کامپیوترCRACK        fast stone

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه افزایش صدای لپتاپ یارایانه DFX Audio Enhancer 11.105حجم فایل 3,722 KB

دانلودنرم افزاربردهوشمندآذین برد=Azinboard Software 3.0حجم فایل 171,559 KB

دانلودفونت های فارسی 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toolwiz Time Freeze 4.3.1.5000 محافظت از سیستم در برابر تغییرات ناخواسته با حجم 3 مگابایت

ESET NOD32 Smart Security 5-64bitآنتی ویروس64بیتی برای امنیت رایانه همراه بادیوارآتش حجم فایل 60,426 KB

ESET NOD32 Smart Security 5-32bitآنتی ویروس 32بیتی همزاه بادیوارآتش حجم فایل 55,285 KB

دانلودراهنمای اسکن رایانه با آنتی ویروس نود32

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه تلگرام ویندوزباحجم 15.5MB

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

دانلودموزیلافایرفاکس

دانلودمرورگر گوگل کروم

دانلودبرنامه کم حجم دانلودفایل باسرعت بالابه نامWeb Download 1.1.2.6حجم فایل 1,116 KB

روش استفاده ازWeb Download 1.1.2.6:   نرم افزاررااجراکنیدولینک دانلودرابه داخل صفحه برنامه بکشید.درضمن می توانیدتنظیمات آن راسفارشی کنیدوسرعت کاررابالاببرید.

دانلود دانلودمنیجرباحجم7MB

دانلودبرنامهIDM Cracker Tool 1.0برای کرک همه نرم افزارهای اینترنت دانلودمنیجرحجم فایل 381 KB

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه فرهنگ لغت خیلی سریع انگلیسی به فارسی وفارسی به انگلیسی دانشجو باحجم 10MB

رفع مشکل ناخوانا بودن متن های فارسی فرهنگ لغت دانشجو:

اگر بعد از اجرای دیکشنری، زبان فارسی آن قابل خواندن نبود و به صورت علامت سوال دیده شد، به مسیر زیر در ویندوز رفته و زبان سیستم را بر روی Persian قرار دهید:

Control Panel > Region And Language > Administrative > Change System Locale

 دانلودبرنامه فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی باحجم خیلی کم 3/404kb

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه خارج کردن فایل ازحالت فشرده  winrar باحجم خیلی کم1.917kb

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودنرم افزارsearch Everything برای جست وجو درکامپیوترازسایت اصلی باحجم کم

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه خواندن فایل هایPDF ، آخرین نسخهAdobe Reader

برنامه جداکردن وذخیره کردن صفحات دلخواه از فایل پی دی اف-pdfcutter.exeحجم فایل 3,020 KB

برنامه پرینترمجازی وتبدیل هرفایل قابل چاپ به پی دی اف باکرک=eDocPrinter PDF Proحجم فایل4,478 K

برنامه پرینترمجازی وتبدیل هرفایل قابل چاپ به پی دی اف بدون نیازبه کرک=doPDF 6.2 Buildحجم فایل 1,686 KB

برنامه پرینترمجازی وتبدیل هرفایل قابل چاپ به پی دی اف بدون نیازبه کرک=PrimoPDF 4.1.0.11حجم فایل 7,521 KB

نرم افزارترکیب و وصل چندفایل پی دی اف جدا به یکدیگربدون نیازبه کرک=PDFCombineحجم فایل 12,973 KB

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلوددرایورپرینتر1320برای ویندوز 7 وچاپ صحیح تمام صفحات سیستم های دانش آموزی حجم فایل 48,924 KB

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه فعال سازآفیس2010: Office 2010 Toolkit.exe

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودNET.Framework.4.x86-x64حجم فایل 49,268 KB

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودآخرین نسخهبرنامه KMPlayer

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار حسابداری مدارس حجم فایل 91,71 KB

دانلود پاورپوینت های آموزش کار و نصب نرم افزارحسابداری مدارس

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودنگارش 15/1سیستم دانش آموزی دانا   50/951KB

دانلودبرنامه اصلی سیستم دانش آموزی دانای متوسطه اولRahnameeAppSetupحجم فایل 23,683 KB

دانلودبرنامه اصلی سیستم دانش آموزی دانای متوسطه دومDanaAppSetup  باحجم40,498 KB

دانلودبرنامه SQLسرور2005برای نصب سبستم های دانش آموزی sqlexpr32.exeحجم فایل 56,049 KB

دانلودنرم افزارتنظیم سایزوحجم عکس برای سنادakse senad.exeحجم فایل 534 KB

دانلوداسکریپت اصلاح حرف (ی) درسیستم های دانش آموزیReplace_dحجم فایل 1 KB

دانلوداسکریپت های مختلف برای حل مشکلات سیستم دانش آموزی

دوبرنامه برای خالی کردن پوشهtempجهت رفع مشکلات سیستم های دانش آموزی:

1-Temp-empT.exeحجم فایل 164 KB

2-Empty Temp.exeحجم فایل 105 KB

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه آزمون سازبرای طراحی سریع سوالات امتحانیazmon saz.exeحجم فایل 4,789 KB

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلودبرنامه اصلاح صفحه کلیدفارسی کامپیوترsafheh kelid-desb.ir.exeحجم فایل 305 KB

دانلودنرم افزار اسکن سریع و آنلاین کامپیوترشما با ۶۸ آنتی ویروس به وسیله برنامهherdProtectScan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : جمعه 3 مهر 1394برچسب:, - 22:20
دسته بندی موضوعی:

دانلود دریوار پرینتر hp laserjet 1320

نظر به اينكه درايور پرينترها در سايت HP موجود است اما برخي كاربران براي پيدا كردن آن (به واسطه حجم زياد صفحات سايت اچ پي) با مشكل مواجه مي‎شوند، بر آن شديم تا با ارائه لينك مستقيم دانلود برا ي این پرينتر دسترسي به درايور را ساده نماييم.                                                 

                                                                      دانلود درایورhp1320 برای ویندوز xp
                                                                                                                          دانلود دریوار پرینتر hp laserjet 1320

 

دانلود درایور hp1320برای ویندوز seven



 


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : جمعه 3 مهر 1394برچسب:, - 22:13
دسته بندی موضوعی:

آموزش ساخت ایمیل دریاهو

بمنظور ساخت ایمیل یاهو ابتدا روی این لینک کلیک کرده یا وارد صفحه login.yahoo.com شوید و بر روی عبارت “Create New Account” کلیک نمائید :
http://iranfunnygroup.ir/images/signupyahoo/1.jpg
پس از کلیک بر روی کلید “Create New Account” مراحل زیر را طی نمائید :

۱٫ نام و نام خانوادگی خود را وارد نمائید .

۲٫ جنسیت خود را انتخاب نمائید .

۳٫ تاریخ تولید خود را انتخاب نمائید .

۴٫ کشور خود را انتخاب نمائید (بدلیل جلوگیری از تحریمات احتمالی ما در مثال Usa را انتخاب نمودیم)

۵٫ کد پستی را وارد نمائید (عدد ۱۲۳۴۵ را وارد نمائید)

۶٫ ایمیلی که قصد ساختش را دارید وارد نمائید ( کلید “Check” آزاد بودن ایمیل مورد نظر را چک می نماید)

۷٫ رمز عبور و تکرارش را در کادر های مربوطه تایپ نمائید .

۸ و ۹٫ سوال امنیتی اول را انتخاب کرده و جواب را در کادر زیرین تایپ نمائید .

۱۰ و ۱۱٫ سوال امنیتی دوم را انتخاب کرده و جواب را در کادر زیرین تایپ نمائید.

۱۲٫ کد امنیتی که در کادر نمایش داده میشود را در قسمت مربوطه عینا تایپ نمائید.

۱۳٫ با کلیک بر روی کلید “Create My Account” پست الکترونیکی یاهوی شما ساخته می شود .
http://iranfunnygroup.ir/images/signupyahoo/2.jpg
(بمنظور مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک نمائید)

+ تصویر نهایی پس از ساخت موفقیت آمیز ایمیل یاهو +
http://iranfunnygroup.ir/images/signupyahoo/3.jpg
نکات :‌

پس از ساخت ایمیل ، با کلیک بر روی کلید “Continue” وارد اکانت ایمیل یاهوی خود خواهید شد .

کادر “Alternate Email” : اگر از قبل ایمیلی دارید و مایلید در هنگام ایجاد مشکلات نظیر فراموشی رمز عبور یاهو از طریق آن با شما تماس برقرار کند ، آدرس کامل ایمیل مورد نظر را در این کادر تایپ نمایئد.

سوالات امنیتی و جوابشان را بیاد داشته باشید ، زیرا در هنگام بروز مشکلات نظیر فراموشی رمز عبور ، بمنظور بازیابی آن بایستی با آنها پاسخ دهید .


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:, - 22:57
دسته بندی موضوعی:

آموزش ساخت جیمیل

آموزش تصویری ساخت ایمیل(جیمیل) در گوگل

ساختن جیمیل بسیار ساده است، فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید تا شما هم برای خود یک جیمیل داشته باشید.

1. برای ساختن جیمیل ابتدا به آدرس gmail.com بروید و یا اینجا کلیک کنید.

2. سمت راست بالای صفحه بر روی دکمه Create an account کلیک کنید:

 

3. شروع به پر کردن فرم می کنیم. در قسمت Name نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.

4. در قسمت Choose your username نام کاربری خود را وارد کنید (تنها از حرف، عدد و نقطه استفاده کنید). انتخاب یک نام کاربری که تابحال انتخاب نشده باشد شاید کمی دشوار باشد چراکه ملیون ها نفر از جیمیل استفاده می کنند و هر کدام آدرس مخصوص به خودشان را دارند. در مستطیل خالی نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید بعد از رفتن به مرحله بعد خودکار چک خواهد شد که این نام کاربری قابل قبول هست یا خیر. معمولاً با اضافه کردن یک عدد به انتها نام کاربری پذیرفته خواهد شد!

5. در قسمت Create a password و Confirm your password کلمه عبور خود را وارد کنید  (رمز عبوری که انتخاب می کنید را در اختیار هیچکس قرار ندهید، در انتخاب رمز عبور از حروف و اعداد استفاده کنید تا رمز عبورتان امن باشد. همچنین سعی کنید در رمز عبورتان از نام خودتان، شماره شناسنامه و موارد مشابه استفاده نکنید چون نشخیص آنها برای دیگران آسان است).

6. در قسمت Birthday ماه، روز و سپس سال تولد خود را به میلادی انتخاب کنید.

7. در قسمت Mobile phone کشور و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید (این قسمت اختیاری است ولی یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از سوء استفاده دیگر افراد از اکانت گوگلی شما است و گوگل از شماره شما برای هیچ کار دیگری استفاده نمی کند و من به شما توصیه می کنم شماره خود را وارد کنید.)

8. در قسمت Your current email address شما باید یک ایمیل از خود ذکر کنید، اگر در حال حاضر ایمیل دیگری دارید (جیمیل، ایمیل یاهو، لایو، هات میل، …) آنرا در این قسمت ذکر کنید، این ایمیل بسیار مهم است چرا که اگر روزی رمز عبور خود را فراموش کنید و به گوگل اطلاع بدهید، رمز عبور را به این ایمیل برای شما می فرستد. پس فقط اگر به ایمیل خود اطمینان دارید آنرا در این قسمت ذکر کنید. اما اگر اولین بار است که ایمیل می سازید و ایمیل دیگری ندارید، این قسمت را خالی بگذارید.

نمونه فرم پر شده تا اینجای کار:

 

9. در قسمت Prove you’re not a robot باید ثابت کنید که ربات نیستید! عبارتی را که در عکس می بینید عیناً در کادر زیر آن تایپ کنید این عبارت دو کلمه ای است و بین آن یک فاصله وجود دارد.

10. در قسمت Location کشوری که در آن حضور دارید را بنویسید. و در نهایت قوانین استفاده از سرویس های گوگل را با تیک دار کردن گزینه I Agree to the Google … بپذیرید. و روی Next Step برای رفتن به مرحله بعدی کلیک کنید.

GMail 

11. در اینجا ممکن است گوگل برای اطمینان از صحت شماره تلفن همراه شما با شما تماس بگیرد. در این صورت بعد از کلیک روی Call my phone with verification code گوگل به شما زنگ خواهد زد و کد امنیتی را به صورت یک عدد برای شما می گوید. (دقت کنید که گوگل یک بار این کد را مثلاً به صورت five-zero-five-eight-six-seven  می گوید و بعد می گوید Again و از دوباره آن را تکرار می کند)  بعد از شنیدن این عدد ها در قسمت verification code وارد کنید و روی دکمه verify کلیک کنید.

GMail 

 

GMail

12. پس از این مرحله شما وارد مرحله 2 می شوید (!) در این مرحله می توانید عکس خود را هم اضافه کنید تا در گوگل پلاس هم صاحب عکس باشید و هم اکانت گوگل شما عکس دار شود. اگر تمایلی به این کار ندارید روی دکمه Next Step کلیک کنید و اگر می خواهید عکس خود را آپلود کنید روی گزینه ADD PROFILE PHOTO کلیک کنید و عکس خود را آپلود کنید!

GMail 

جیمیل به شما خوش آمد خواهد گفت بعد از خواندن راهنمایی ها، بر روی  Continue to Gmail کلیک کنید تا به جیمیل خود بروید.

GMail

 


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : شنبه 20 تير 1394برچسب:, - 14:29
دسته بندی موضوعی:

دانلود نرم افزار PDF

امروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی یا همان به اصطلاح ایبوک ها نیاز به داشتن یک نرم افزار خوب و با حجم مناسب برای خواندن این گونه اسناد متنی بیش از پیش احساس می شود، این اسناد که اکثرا به فرمت شناخته شده پی دی اف می باشند برای اجرا و قابلیت منایش اطلاعات محتوای خود نیاز به یک نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader دارند، شرکتهای بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است، یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Acrobat Reader ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Acrobat Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

قابلیتهای نرم افزار  Adobe Reader XI  :
  • استاندارد ترین نرم افزار برای مشاهده  اسناد الکترونیکی و فایلهای پی دی اف
  • مشاهده، چاپ و جستجو در محتوای اسناد پی دی اف
  • نوشتن، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اسناد و به اشتراک گداری صفحه نمایش خود توسط سرویس های Acrobat.com
  • تجربه محتوا بصورت غنی تر و محیط  تعاملی عالی تر با پشتیبانی بومی از فناوری Adobe Flash
  • و…

 


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
 












ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:, - 10:23
دسته بندی موضوعی:

کرک و فعال ساز آفیس 2010

کرک و فعال ساز آفیس 2010 با Microsoft Office 2010 Toolkit and EZ-Activator 2.2.3

Microsoft Office 2010 Toolkit and EZ-Activator 2.2.3 فعال ساز چند منظوره افیس 2010 میباشد .این نرم افزار شامل مجموعه ای از ابزار برای مدیریت لایسنس نرم افزار و فعال سازی ان میباشد.تمامی نسخه های افیس 2010 با این کرک فعال می شود .

دانلود فایلدانلود فایل با لینک مستقیم
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
حجم فایلحجم فایل: 18.2 مگابایت

 

روشی برای فعال سازی Activation آفیس Office 2010:

ابتدا regedit رو اجرا می کنید .

سپس وارد بخش زیر می شویم :


HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft
\OfficeSoftwareProtectionPlatform\Plugins\Objects
\msft:rm/algorithm/pkey/2005

بعد مقدار :


ba38975c-7786-44bc-b924-147c77920328


را به مقدار زیر تغییر می دهیم :


ba38975c-7786-44bc-b924-147c77920329

  • 100%



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : جمعه 5 تير 1394برچسب: کرک و فعال ساز آفیس 2010 با Microsoft Office 2010 Toolkit and EZ-Activator 2,2,3, - 9:35
دسته بندی موضوعی:


آموزش Word 2010به صورت تصویری


آموزش Word 2010به صورت تصویری

نرم‌افزار Word يک ويرايشگر متن قدرتمند است که توسط شرکت مايکروسافت توليد شده و به شما امکان مي‌دهد تا متن مورد نظر خود را ايجاد و ويرايش کنيد. در فصل قبل روش نصب اين نرم‌افزار را بررسي کرديم. اکنون مي‌خواهيم نرم‌افزار Word را اجرا کنيم. روي دکمه Start کليک کنيد.
منوي All Programs را باز کنيد.
روي منوي Microsoft Office کليک کنيد تا باز شود.
روي گزينه Microsoft Word 2010 کليک کنيد.


[تصویر:  001.gif]


اکنون نرم‌افزار Word اجرا شده است و مي‌توانيد محيط آن را مشاهده کنيد. در ادامه با قسمتهاي مختلف اين نرم افزار آشنا خواهيد شد.
قسمت مشخص شده با کادر قرمز ميله عنوان پنجره Word نام دارد. در اين قسمت نام سندي که در حال کار بر روي آن هستيم نمايش داده مي‌شود. تا زماني که نامي براي فايل يا سند خود انتخاب نکرده‌ايد نرم‌افزار Word بصورت پيش فرض يک نام براي آن انتخاب مي‌کند. در اين مثال نام اين سند Documnet1 مي‌باشد.

[تصویر:  002.gif]


در سمت چپ ميله عنوان يک ميله ابزار کوچک به نام Quick Access ‌قرار دارد. اين ميله ابزار شامل ابزارهايي است که زياد استفاده مي‌شوند. اکنون سه دکمه در اين ميله ابزار وجود دارد.

[تصویر:  003.gif]


بر روي دکمه مشخص شده کليک کنيد.

[تصویر:  004.gif]


در اين قسمت ليست دکمه‌هايي که مي‌توانيد بر روي اين ميله ابزار قرار دهيد نمايش داده شده است. اکنون در کنار سه گزينه Save، Undo و Redo علامت تيک وجود دارد. در صورتيکه بر روي يکي از سه گزينه فوق کليک کنيد دکمه مربوط به آن از ميله ابزار حذف مي‌شود. در صورتيکه بر روي گزينه‌هاي ديگر کليک کنيد دکمه مربوط به آن گزينه بر روي ميله ابزار اضافه مي‌شود.

[تصویر:  005.gif]


در محلي خارج از منو کليک کنيد تا اين منو بسته شود.
دکمه مربع شکل آبي رنگ دکمه Office ناميده مي‌شود. با فشردن اين دکمه پنجره ذخيره فايل، باز کردن، چاپ و ... باز مي‌شود. بر روي دکمه File کليک کنيد.

[تصویر:  006.gif]


اکنون قسمت Recent انتخاب شده است. فايلهايي که با آنها کار کرده‌ايد در اين قسمت نمايش داده مي‌شود. در ادامه اين نرم‌افزار آموزشي گزينه‌هاي موجود در اين قسمت را بررسي خواهيم کرد.
روي دکمه File کليک کنيد.

[تصویر:  007.gif]


قسمتي که با کادر قرمز مشخص شده است مجموعه ابزارهاي Word است. به اين مجموعه Ribbon گفته مي‌شود. Ribbon داراي چندين برگه يا قسمت است. اکنون بصورت پيش فرض برگه Home فعال است. در برگه Home ابزارهايي که از همه بيشتر استفاده مي‌شوند قرار دارند.

[تصویر:  008.gif]


در صورتيکه به ابزارهاي موجود در Ribbon توجه کنيد مشاهده مي‌کنيد که اين ابزارها در 5 دسته قرار دارند. هر دسته شامل ابزارهاي مرتبط به هم است. اکنون از سمت چپ به راست گروه‌هاي ابزار Clipboard، Font، Paragraph، Styles و Editing قرار دارند.

[تصویر:  009.gif]


در پايين و سمت راست بعضي از گروه‌ها يک دکمه با فلش کوچک قرار دارد. با کليک بر روي اين دکمه پنجره‌اي باز شده و ابزارهاي ديگر مربوط به اين دسته را نمايش مي‌دهد.
براي مثال روي دکمه مشخص شده کليک کنيد.

[تصویر:  010.gif]


اکنون پنجره Font نمايش داده شده است. در اين پنجره مي‌توانيد به تمامي امکانات مربوط به Font دسترسي داشته باشيد. روي دکمه Cancel کليک کنيد.

[تصویر:  011.gif]


ابزارهايي که بصورت کمرنگ در Ribbon نمايش داده مي‌شوند، ابزارهايي هستند که هم اکنون نمي‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. اين ابزارها در شرايط خاصي فعال خواهند شد.

[تصویر:  012.gif]


نوع ديگر ابزارها کليدهايي هستند که مي‌توانند فشرده يا غير فشرده باشند. زماني که فشرده يا فعال هستند با يک زمينه نارنجي رنگ نمايش داده مي‌شوند.

[تصویر:  013.gif]


ناحيه سفيدي که توسط کادر قرمز مشخص شده است ناحيه کاري سند است. شما متن، تصوير، جدول و ... سند را در اين قسمت قرار مي‌دهيد.

[تصویر:  014.gif]


در نرم‌افزار Word دو خط‌کش عمودي و افقي وجود دارد که به ترتيب در بالا و سمت چپ سند قرار دارند. اين دو خط‌کش بصورت پيش فرض نمايش داده نمي‌شوند. براي نمايش خط‌ کش ها روي دکمه مشخص شده کليک کنيد.

[تصویر:  015.gif]


مشاهده مي‌کنيد که دو خط‌ کش نمايش داده شده‌اند.

[تصویر:  016.gif]


با استفاده از ميله لغزان موجود در سمت راست سند شما مي‌توانيد قسمت پايين صفحه خود را مشاهده کنيد.
به اين ترتيب اکنون پايين صفحه قابل مشاهده است. بصورت پيش فرض صفحه‌اي که اکنون نمايش داده شده است مطابق با اندازه يک کاغذ A4 مي‌باشد.
در پايين پنجره برنامه Word نوار وضعيت يا Status Bar قرار دارد. در اين قسمت خصوصيات مربوط به اين سند نوشته مي‌شود. اکنون به ترتيب از چپ به راست نوشته شده که در صفحه يک از کل صفحات که يک صفحه است قرار داريم و تعداد صفر کلمه تايپ شده است. در ادامه نيز زبان فرهنگ لغتي که غلطهاي املايي را بررسي مي‌کند نمايش داده مي‌شود.

[تصویر:  017.gif]


در قسمت مشخص شده از نوار وضعيت راست کليک کنيد.

[تصویر:  018.gif]


گزينه‌هاي داراي علامت چک گزينه‌هايي هستند که در نوار وضعيت نمايش داده خواهند شد. در محلي خارج از منو کليک کنيد تا اين منو بسته شود.

[تصویر:  019.gif]


براي درک بهتر محيط Word در ادامه يک متن وارد مي‌کنيم.
در قسمت مشخص شده 5 نوع نحوه نمايش متن را مي‌توانيد تعيين کنيد. اين گزينه‌ها از چپ به راست به شرح زير است:
Print Layout : نماي چاپي ( اکنون فعال است)
Full Screen Reading : نماي تمام صفحه
Web Layout : نماي وب
Outline : نماي ساختاري
Draft : نماي عادي

[تصویر:  020.gif]

متني که چاپ مي‌شود همان حالت Print Layout است و بقيه حالتها فقط براي نمايش هستند. روي دکمه Full Screen Reading کليک کنيد.

[تصویر:  021.gif]


براي خروج از اين حالت روي دکمه Close کليک کنيد.

[تصویر:  022.gif]


روي دکمه Web Layout کليک کنيد.

[تصویر:  023.gif]


نماي Web Layout سند شما را بصورتيکه در شبکه اينترنت منتشر مي‌شود نمايش مي‌دهد. اين نما زماني کاربرد دارد که مي‌خواهيد از Word براي ايجاد صفحات وب استفاده کنيد. روي دکمه Outline کليک کنيد.

[تصویر:  024.gif]


اين نماي Outline است که براي سازماندهي سند به‌ کار مي‌رود. در اين نما برگة Outline نيز به Ribbon اضافه شده و ابزارهاي اين نما در Ribbon نمايش داده مي‌شوند. با اين نما در فصل‌هاي بعد بيشتر آشنا خواهيد شد. روي کليد نماي Draft کليک کنيد.

[تصویر:  025.gif]


نماي Draft مانند نماي Print مي‌باشد. با اين تفاوت که سربرگ‌ها و پاورقي‌ها و ساير قسمت‌هاي مربوط به چاپ در اين نما ديده نمي‌شود.
يکي از امکاناتي که در برنامه Word، بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد، امکان بزرگ‌نمايي يا Zoom مي‌باشد. در Word ابزار مربوط به بزرگ‌نمايي در انتهاي سمت راست نوار وضعيت قرار دارد.

[تصویر:  026.gif]


يک روش براي استفاده از امکانات بزرگ‌نمايي، استفاده از دکمه Zoom level مي‌باشد. با کليک بر روي اين دکمه پنجره‌اي باز مي‌شود که از طريق آن مي‌توانيد بزرگ‌نمايي سند را تغيير دهيد. روي دکمه Zoom Level کليک کنيد.

[تصویر:  027.gif]


همانطور که مشاهده مي‌کنيد پنجره‌اي ظاهر شده است که با استفاده از گزينه‌هاي موجود در آن مي‌توانيد بزرگ‌نمايي سند را تغيير دهيد. شما در ادامة همين فصل با گزينه‌هاي موجود در اين پنجره بيشتر آشنا خواهيد شد. روي دکمه Cancel کليک کنيد.

[تصویر:  028.gif]


ابزار ديگري که در Word به منظور بزرگ‌نمايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، دکمه لغزنده Zoom مي‌باشد که در نوار وضعيت قرار دارد. در دو سمت راست و چپ اين دکمه به ترتيب يک علامت مثبت و يک علامت منفي وجود دارد که لغزاندن دکمه به سمت علامت مثبت موجب بزرگ‌نمايي و لغزاندن آن به سمت علامت منفي موجب کوچک‌نمايي سند مي‌شود. همچنين براي بزرگ‌نمايي و کوچک‌نمايي مي‌توانيد مستقيماً روي علامت مثبت و منفي نيز کليک کنيد. در اينجا ما با استفاده از اين ابزار، سند را کوچک‌نمايي مي‌کنيم. روي علامت منفي مشخص شده در قسمت zoom کليک کنيد.

[تصویر:  029.gif]


مشاهده مي ‌کنيد که نماي سند کوچک‌تر شده است. به همين ترتيب و با استفاده از علامت مثبت موجود در سمت راست کليد لغزان Zoom مي توانيد اندازه نماي سند را بزرگ‌تر کنيد. روي علامت مثبت مشخص شده در قسمت zoom کليک کنيد.
[تصویر:  030.gif]

براي بزرگنمايي ابزارهاي ديگري نيز وجود دارد اين ابزارها در برگه View موجود هستند. روي برگه View کليک کنيد.

[تصویر:  031.gif]


در قسمت Document Views نماهاي مختلف نمايش داده شده‌اند. بر روي نماي Print Layout کليک کنيد.

[تصویر:  032.gif]


در قسمت Zoom مي‌توانيد ابزار مربوط به بزرگ‌نمايي را مشاهده کنيد. دو ابزار One Page و Two Pages در اين قسمت به ترتيب براي نمايش تک صفحه‌اي و دو صفحه‌اي سند به‌کار مي‌روند. گزينة Page Width موجب مي‌شود تا عرض سند با عرض پنجره Word هماهنگ شود. ابزاري که با عبارت 100% مشخص شده است، موجب نمايش سند در اندازة واقعي و عادي آن مي‌شود اما اگر هيچ يک از ابزارهاي معرفي شده براي بزرگ‌نمايي مورد نظر شما مناسب نيستند مي‌توانيد با استفاده از دکمه Zoom، بزرگ‌نمايي مورد نظر خود را بطور دقيق تعيين کنيد. روي دکمه Zoom کليک کنيد.

[تصویر:  033.gif]


پنجره بزرگ‌نمايي يا Zoom گزينه‌هاي متعددي را براي بزرگ‌نمايي در اختيار شما قرار مي‌دهد. قسمت Percent در اين پنجره به شما کمک مي‌کند که بتوانيد ميزان بزرگ‌نمايي را به‌صورت يک عدد بر حسب درصد تعيين کنيد. انتخاب يک عدد بزرگتر از 100% موجب عمل بزرگ‌نمايي يا Zoom in و انتخاب يک عدد کوچکتر از 100% موجب عمل کوچک‌نمايي يا Zoom Out مي‌شود.
با کمک عمل کوچک‌نمايي يا Zoom Out، مي‌توانيد در هر لحظه مقدار بيشتري از سند را ببينيد. با اين عمل در واقع شما اندازه سند را روي صفحة نمايش کوچکتر مي‌کنيد. با عمل بزرگ‌نمايي يا Zoom In، امکان نمايش سند بصورت نزديک‌تر و با جزئيات بيشتر وجود دارد. توجه کنيد که اين بزرگ يا کوچک‌نمايي، فقط در صفحة نمايش بوده و تأثيري در اندازة سند چاپ شده ندارد. روي گزينة %200 کليک کنيد.

[تصویر:  034.gif]


روي دکمه OK کليک کنيد.

[تصویر:  035.gif]


با اين کار اندازة بزرگ‌نمايي سند، دو برابر اندازة معمولي آن شده است. حالا بهتر است بزرگ‌نمايي را يک‌بار ديگر تغيير دهيم. روي ابزار Zoom کليک کنيد.

[تصویر:  036.gif]


در اين مرحله ما قصد داريم ميزان بزرگ‌نمايي سند را با استفاده از قسمت Percent انجام دهيم. روي جعبه متن Percent دابل کليک کنيد.

[تصویر:  037.gif]


عدد 50 را تايپ کنيد.

[تصویر:  038.gif]


روي دکمه OK کليک کنيد.
به اين ترتيب بزرگ‌ نمايي سند را به %50 تغيير داديم و در واقع سند را کوچک نمايي کرديم. حالا بهتر است به نماي عادي يا %100 باز گرديم. براي اين منظور کافي است که روي دکمه %100 کليک کنيد.

[تصویر:  039.gif]


تا اينجا با برخي از ابزارهاي اوليه Word آشنا شديد و مي‌توانيد يک سند جديد بسازيد. براي ساخت يک سند جديد روي دکمه Office Button کليک کنيد.
بصورت پيش فرض گزينه Info انتخاب شده است. با استفاده از گزينه Info مشخصات کلي اين سند نمايش داده مي‌شود. توسط گزينه Save اين سند ذخيره مي‌شود. با انتخاب گزينه Save As اين سند با يک نام جديد ذخيره خواهد شد. با کليک بر روي دکمه Open نيز مي‌توانيد يک سند جديد را باز کنيد.
با کليک بر روي دکمه Close سند کنون بسته مي‌شود. با استفاده از گزينه Recent ليست اسناد يا فايلهايي که اخيراً باز کرده‌ايد نمايش داده مي‌شود تا با کليک بر روي نام آنها آن فايل يا سند را دوباره باز نمائيد.

[تصویر:  040.gif]

با انتخاب گزينه New نيز يک سند جديد ايجاد مي‌شود و با استفاده از گزينه Print مي‌توانيد سند کنوني را چاپ کنيد. با استفاده از گزينه Share مي‌توانيد اين سند را بصورتهاي مختلف در اختيار ديگران قرار دهيد. با استفاده از گزينه Options نيز تنظيمات Word را مي‌توانيد تغيير دهيد و توسط گزينه Exit از برنامه word خارج شويد.

[تصویر:  041.gif]


در اين فصل و فصلهاي ديگر اين نرم‌افزار آموزشي تمامي اين موارد را بررسي خواهيم کرد. براي بستن سند کنوني روي دکمه Close کليک کنيد.

[تصویر:  042.gif]


پيغام ظاهر شده به شما اطلاع مي‌دهد که سندي که قصد خروج از آن را داريد، ذخيره نشده است و اينکه آيا مايل به ذخيرة آن هستيد يا نه. با کليک بر روي دکمه Save اين سند ذخيره خواهد شد. روي دکمه Don’t Save کليک کنيد.

[تصویر:  043.gif]


روي دکمه File کليک کنيد.
اکنون بصورت پيش فرض ليست Recent Documents نمايش داده شده است. قسمت سمت راست، شامل ليست آخرين فايل‌هاي بازشده در Word مي‌باشد. اما از آنجا که تا اين مرحله ما هيچ فايلي را در Word باز نکرده‌ايم، اين ليست در حال حاضر خالي است.

[تصویر:  044.gif]


همانطور که بيان شد دکمه Word Options پنجره‌اي را در اختيار شما قرار مي‌دهد که با استفاده از آن مي‌توانيد به تنظيمات قسمتهاي مختلف Word دسترسي پيدا کنيد. روي دکمه Word Options کليک کنيد.

[تصویر:  045.gif]


در سمت چپ نام هر گروه از گزينه‌ها و در سمت راست اين پنجره گزينه‌هايي براي دسترسي به تنظيمات قسمت‌هاي مختف Word قرار گرفته است. براي مثال مي‌خواهيم واحد خط‌کشها را به سانتي‌متر تغيير دهيم. روي گروه Advanced کليک کنيد.

[تصویر:  046.gif]


روي ليست باز شونده مشخص شده کليک کنيد.

[تصویر:  047.gif]


در اين قسمت ليست واحدهاي مختلف را مشاهده مي‌کنيد. روي گزينه Centimiters کليک کنيد.

[تصویر:  048.gif]


روي دکمه OK کليک کنيد.
براي ايجاد يک سند جديد روي دکمه File کليک کنيد.
روي گزينه New کليک کنيد.


[تصویر:  049.gif]


گزينه‌هاي موجود در قسمت Available Templates به شما امکان ايجاد يک سند از روي الگوهاي موجود را مي‌دهد. يک الگو يک سند است که بر روي آن طراحي انجام شده است و با انتخاب آن الگو شما مي‌توانيد در آن تغييرات مورد نظر خود را اعمال کنيد يا متن خود را در آن تايپ کنيد. درصورتي‌که به شبکه اينترنت نيز متصل باشيد يک سري الگوي آماده از سايت مايکروسافت دانلود خواهد شد که مي‌توانيد از آنها نيز استفاده کنيد.
در اين مثال ما قصد داريم يک سند کاملاً خالي ايجاد کنيم. روي دکمه Create کليک کنيد.

[تصویر:  050.gif]

همانطور که مشاهده مي‌کنيد، متني را در اين سند تايپ کرده‌ايم و کار ما با سند به پايان رسيده است. اکنون مي‌خواهيم اين سند را ذخيره کنيم تا بعداً نيز بتوانيم به آن دسترسي داشته باشيم.

[تصویر:  051.gif]


براي ذخيره کردن يک سند مي‌توانيد از دکمه Save واقع در ميله ابزار Quick Access يا گزينه Save موجود در منوي File استفاده کنيد. روي دکمه Save واقع در ميله ابزار Quick Access کليک کنيد.

[تصویر:  052.gif]


هنگاميکه براي اولين بار يک متن را ذخيره مي‌کنيد، بايد يک نام براي آن انتخاب کنيد. در اولين ذخيره‌سازي يک فايل Word پنجرة Save As را باز مي‌کند تا آدرسي که مي‌خواهيد فايل خود را در آن ذخيره کنيد تعيين کرده و نام فايل را تايپ کنيد. در صورتيکه يک سند قبلاً ذخيره شده باشد با فشردن دکمه Save سند در آدرس تعيين شده و با نام تعيين شده ذخيره مي‌شود.
در اولين ذخيره‌سازي فايل Word بطور خودکار اولين کلمات کوتاه موجود در متن را بعنوان نام فايل پيشنهاد داده و آدرس Documents را باز مي‌کند. که هم نام و هم آدرس قابل تغيير است. براي تغيير نام عبارت Sample را تايپ کنيد.

[تصویر:  053.gif]


اکنون شما مي‌توانيد محل قرارگيري فايل را تعيين کنيد. مي‌خواهيم اين فايل در شاخه Eniac واقع در Documents ذخيره کنيم. براي ساخت يک شاخه روي دکمه New Folder کليک کنيد.

[تصویر:  054.gif]


عبارت Eniac را تايپ کنيد.

[تصویر:  055.gif]


دکمه Enter را از صفحه دکمه فشار دهيد.
روي شاخه Eniac دابل کليک کنيد
.

[تصویر:  056.gif]


اکنون با کليک بر روي دکمه Save اين فايل با نام Sample در داخل شاخه Eniac ذخيره مي‌شود. در قسمت Save as type مي‌توانيد تعيين کنيد که اين متن به چه فرمت يا قالبي ذخيره شود. بصورت پيش فرض بصورت يک فايل word ذخيره مي‌شود و مي‌توانيد آن را با برنامه word باز کنيد.
ليست save as type را باز کنيد.

[تصویر:  057.gif]


همانطور که در ليست مشاهده مي‌کنيد مي‌توانيد اين فايل را براي نسخه‌هاي قبلي Office ذخيره نمائيد تا در کامپيوتري که نسخه ‌قبلي Office نصب شده است اين فايل قابل استفاده باشد.با ذخيره کردن اين فايل با فرمت PDF مي‌توانيد اين فايل را به افرادي که داراي برنامه Acrobat Reader هستند بدهيد. با ذخيره کردن با فرمت XPS نيز مي‌توان اين فايل را در هر کامپيوتري که داراي ويندوز نسخه ويستا به بعد باشد با برنامه XPS Viewer مشاهده کرد و چاپ نمود توجه کنيد که فرمت XPS ديگر امکان تغيير را به شما نمي‌دهد.

[تصویر:  058.gif]


با انتخاب گزينه Web Page نيز مي‌توان اين صفحه به عنوان يک صفحه وب با فرمت HTML ذخيره کرد. با انتخاب گزينه Plain Text فقط متن موجود در سند بدون فرمتهاي اندازه فونت و رنگ و ... که در فصلهاي بعدي به بررسي آنها خواهيم پرداخت بصورت يک فايل متني ذخيره مي‌شود.

[تصویر:  059.gif]


روي گزينه Word Document کليک کنيد.

[تصویر:  060.gif]

گزينه‌هاي Authors و Tags در پائين پنجره اين امکان را مي‌دهند که برخي اطلاعات مربوط به سند مانند نام ناشر و برخي اطلاعات مفيد ديگر را نيز به همراه سند ذخيره کنيد. در اين صورت مي‌توانيد نام ناشر را در قسمت Authors و هر اطلاعات لازم ديگر را در قسمت Tags وارد نمائيد.

[تصویر:  061.gif]


انتخاب گزينة Save Thumbnail موجب مي‌شود تا فايل به گونه‌اي ذخيره شود که در هنگام مرور فايل از طريق پنجرة مرورگر ويندوز، يک پيش‌نمايش کوچک از سند، نشان داده شود. روي گزينه Save Thumbnail کليک کنيد تا انتخاب شود.

[تصویر:  062.gif]


تا اين مرحله ما تمام تنظيمات لازم براي ذخيره‌سازي سند را انجام داديم. براي ذخيره سند روي دکمه Save کليک کنيد.

[تصویر:  063.gif]


اکنون مي‌توانيد بدون آنكه هيچ كلمه‌اي را در متن از دست بدهيد از برنامه خارج شويد. زيرا متن كاملاً ذخيره شده است. شما مي‌توانيد يك نسخه پيشتيبان (Backup) از سند نيز تهيه كنيد. با اين کار در صورتيکه در اين فايل تغييرات ناخواسته‌اي رخ دهد يا اينکه پاک شود مي‌توانيد از نسخه پشتيبان استفاده کنيد. اين امر با ذخيره كردن فايل موجود با يك نام متفاوت در پنجره Save As امكان‌پذير است. براي اين منظور مي‌توانيد از گزينه Save As واقع در منوي Fileاستفاده نمائيد. روي دکمه File کليک کنيد.
روي گزينة Save As کليک کنيد.


[تصویر:  064.gif]


Word بطور خودکار نام فعلي فايل را در قسمت File name قرار داده است. مي‌خواهيم به دنبال نام قبلي فايل، کلمة Backup را هم اضافه کنيم تا نام فايل پشتيبان مشخص شود. دکمه جهت‌دار سمت راست را از صفحه دکمه فشار دهيد.
(منظور دکمه‌اي است که داراي فلش سمت راست مي‌باشد.)

[تصویر:  065.gif]


دکمه Space را از صفحه كليد فشار دهيد.
(منظور كليد باريك و بلند پائين صفحه كليد مي‌باشد)

[تصویر:  066.gif]


عبارت Backup را تايپ كنيد.
(توجه داشته باشيد كه حروف اين عبارت با هم فاصله ندارند)
روي كليد Save كليك كنيد.

[تصویر:  067.gif]


به اين ترتيب شما يک فايل پشتيبان از فايل اصلي خود ايجاد نموديد. توجه کنيد که نام اين فايل در ميلة عنوان نمايش داده شده است و هم اکنون اين فايل باز است.

[تصویر:  068.gif]


در هنگام استفاده از برنامة Word ممکن است به مشکلاتي برخورد کنيد که براي حل آن نياز به کمک داريد. براي اين منظور بهترين راه استفاده از کمک يا Help برنامة Word است. براي دسترسي به کمک برنامة Word کافي است که روي دکمه مربوط به آن در سمت راست Ribbon کليک کنيد. روي دکمه Microsoft Office Word Help کليک کنيد.

[تصویر:  069.gif]


اکنون پنجره Word Help باز شده است و شما مي‌توانيد عناوين مهمترين مطالب موجود در برنامه کمک Word را در اين پنجره مشاهده کنيد. با کليک بر روي هر يک از اين عناوين، مطالب مربوط به آن نمايش داده مي‌شود.‌
اگر مطلب مورد نظر شما در ليست مطالب پنجره کمک وجود ندارد، مي‌توانيد عنوان موضوع مورد نظر خود و يا حتي چند کلمة مرتبط با آن را در جعبه متن بالاي پنجرة کمک تايپ کرده و سپس روي دکمه Search کليک کنيد تا برنامة کمک تمامي مطالب مربوط به آن موضوع را براي شما پيدا کند. در صورتي که به شبکه اينترنت متصل باشيد برنامه کمک Word از سايت مايکروسافت نيز کمک خواهد گرفت. به‌عنوان مثال مي‌خواهيم در مورد تغيير نوع قلم در سند اطلاعاتي به دست بياوريم. در داخل جعبه متن مشخص شده کليک کنيد.

[تصویر:  070.gif]

عبارت change font را تايپ کنيد.
روي دکمه Search کليک کنيد.


[تصویر:  071.gif]


برنامه کمک مطالب زيادي دربارة موضوع تغيير قلم را پيدا کرده و عناوين آنها را براي شما ليست کرده است و شما مي‌توانيد با کليک بر روي هر يک از آنها به مطالب آن عنوان دسترسي پيدا کنيد. البته در اينجا ما از اين کار صرف‌نظر کرده و از پنجرة کمک خارج مي‌شويم. روي دکمه Close پنجرة Word Help کليک کنيد.

[تصویر:  072.gif]


در پايان مطالب اين فصل نحوة خارج شدن از برنامة Word را به شما نشان دهيم. براي آنکه از برنامه Word خارج شويد، کافي است که روي دکمه Close واقع در سمت راست ميله عنوان کليک کرده و يا از منوي Office، روي دکمه Exit Word کليک کنيد. روي دکمه File کليک کنيد.
در منوي باز شده، روي دکمه Exit کليک کنيد.

[تصویر:  073.gif]


در اين فصل شما مفاهيم اوليه و اصول پايه Word مانند ايجاد، مشاهده و ذخيره اسناد را فرا گرفتيد.




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 24 خرداد 1393برچسب:آموزش Word 2010به صورت تصویری, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

نمایش اطلاعات سخت افزاررایانه شمابا Speccy Professional + Free 1.27.703

Speccy Professional 1.27.703

یک ابزار عالی و پیشرفته برای نمایش اطلاعات سیستم کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت Piriform است که بیشتر افراد این شرکت را با نرم افزار CCleaner و Defraggler می شناسند. Speccy قادر است اطلاعاتی را درباره CPU, Motherboard, رم, کارت های گرافیک, هارد دیسک ها, اپتیکال درایوها و کارت صدا در اختیار شما قرار دهد و شما را از وضعیت این اجزاء آگاه سازد.

قابلیت های نرم افزار Speccy:

  • امکان تست کانکشن های اینترنت
  • بهبود تشخیص وضعیت NVidia SLI در ورژن جدید
  • پشتیبانی کامل از جدیدترین CPU های AMD و Intel
  • پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
  • توانایی پاکسازی فایل های لوگ و Dmp
  • توانایی دریافت آپدیت های درایور های سخت افزارها
  • دارای محیطی بسیار ساده و کاربرپسند
  • نمایش دقیق اطلاعات هارد دیسک به علاوه ی شماره سریال هارد دیسک
  • نمایش دقیق و کامل مشخصات تمام سخت افزار ها به همراه دمای آن ها

http://s5.picofile.com/file/8158497550/download.gif




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 6 خرداد 1393برچسب:نمایش اطلاعات سخت افزار, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

نرم افزار حسابداری مدارس+دانلود

سیستم حسابداری مدرسه

سامانه یکپارچه تحت وب اطلاعات مالی،حسابداری مدارس با هدف نظارت، مدیریت، و کنترل متمرکز بر اطلاعات مالی مدارس از طریق  شبکه اینترنت و مانیتورینگ مستمر فرآیندهای مالی مدرسه طراحی شده استکه البته کار در مدارس را بسیار تسهیل نموده است..

این نرم افزار از ابتدای سال تحصیلی 91-90 در تمام مدارس کشور شروع به کار کرده است و تمامی اسناد مالی مدارس در این نرم افزار ثبت می گردد.

 

دانلود نرم افزار حسابداری

دانلود پاورپوینت های آموزش کار و نصب نرم افزار


ادامه مطلب...



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 24 خرداد 1393برچسب:نرم افزار حسابداری مدارس+دانلود, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

دانلودنرم افزاربردهای هوشمند

دانلود نرم افزار بسیار عالی Smart Class teaching

دانلود درایور جدید کیت برد هوشمند PGM EZ

دانلود راهنمای نصب کیت برد هوشمند PGM EZ

نرم افزار برد هوشمند پارس چهار کاربره

نرم افزار برد هوشمند iboard

نرم افزار برد هوشمند تینک برد IR

نرم افزار برد هوشمند تینک برد PS 64

نرم افزار Adjust تینک برد PS 64

نرم افزار برد های هوشمند آذین بردAzinboard Teaching Software 3.0سری P با شورتکات 2.6

 

جدید ترین نرم افزار برد های هوشمند میکرونیتس

 

نرم افزار برد هوشمند eboard

نرم افزار برد هوشمند Mivea

نرم افزار کیت هوشمند Gloview

نرم افزار کیت هوشمند Pasific

نرم افزار کیت هوشمند Mimo

 




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 6 ارديبهشت 1392برچسب:دانلودنرم افزاربردهای هوشمند, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

روش جلوگیری از آپدیت اتوماتیک نرم افزار Internet Download Manager

روش جلوگیری از آپدیت اتوماتیک نرم افزار Internet Download Manager

تقریبا 95 درصد از کاربران اینترنت در ایران، از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) یا همان IDM برای مدیریت دانلودهای خود استفاده میکنند.

 

همه ما از نسخه های قفل شکسته، Crack، یا Serial های کپی برای رجیستر کردن این نرم افزار استفاده میکنیم، به همین دلیل اگر نرم افزار آپدیت شود، متوجه غیرقانونی بودن رجیستر خود شده و غیر فعال خواهد شد! مشکلی که حتما شما هم حداقل یک بار با آن مواجه شده اید.

 

نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک میکند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد، پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد میکند که نرم افزار را آپدیت کنید. اما آپدیت کردن همان و غیر فعال شدن نرم افزار همان! بنابر این هرگز نباید بعد از نصب و رجیستر کردن، آن را آپدیت کنید.

 

اگر این اعلان های مداوم نرم افزار IDM در مورد آپدیت برای شما هم آزار دهنده است، در این مقاله روشی را آموزش میدهیم که میتوانید جلوی این کار را بگیرید. این کار از طریق رجیستری انجام میشود.

 

 

روش کار:

- پنجره Run را باز کنید. (با کلید های Win+R)

- دستور regedit را تایپ کرده و اینتر بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

- از پنجره سمت چپ در ویرایشگر رجیستری، به این مسیر بروید:

 

HKEY_CURRENT_USERSoftwareDownloadManager

 

- در سمت راست پنجره، به دنبال عبارت LastCheck بگردید. سپس روی آن دوبار کلیک کنید.

 

 

 

 

- در پنجره ای که باز میشود و در کادر Value data ، یک تاریخ میلادی نوشته شده است. (مثلا 01/01/14)

 

(این تاریخ، نشان دهنده آخرین تاریخی است که IDM سرور خود را چک کرده است. به صورت سال/ماه/روز)

 

نرم افزار IDM در هر بار اجرا این تاریخ را میخواند و اگر یک هفته از آن گذشته باشد، سرور خود را چک کرده و سپس تاریخ روز را ثبت میکند.

 

حالا برای اینکه IDM را گول بزنیم، تاریخی را وارد میکنیم که هنوز نیامده است.

 

- رقم سمت راست که مربوط به سال است را 10 سال جلوتر ببرید.

(مثلا در مثال بالا، عدد 14 را به 30 تغییر دهید)

 

- روی OK کلیک کنید.

 

- در همان قسمت سمت راست ویرایشگر رجیستری و در زیر عبارت LastCheck ، عبارت LastCheckQU قرار دارد. روی آن کلیک راست کرده و Delete را بزنید تا حذف شود.

 

- از ویرایشگر رجیستری خارج شوید.

 

 

خواهید دید که دیگر اثری از اعلان های اتوماتیک آپدیت IDM نخواهد بود.




توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 9 مرداد 1393برچسب:روش جلوگیری از آپدیت اتوماتیک نرم افزار Internet Download Manager, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

Toolwiz Time Freeze 3.0.0.2000 محافظت از سیستم در برابر تغییرات ناخواسته

Toolwiz Time Freeze 3.0.0.2000 یک ابزار محافظت از سیستم برای امن نگه داشتن سیستم می‌باشد. این برنامه از سیستم در برابر هرگونه تغییرات ناخواسته و فعالیت‌های مخرب در دیسک‌ها محافظت می‌کند. با یک کلیک ساده سیستم واقعی شما را در یک محیط حفاظتی مجازی قرار می‌دهد و با ایجاد یک کپی مجازی از سیستم واقعی شما تمامی تغییراتی که ممکن است ناخواسته و یا به دست نرم افزار های مخرب صورت گیرد را در خود نگه داشته و مانع از ایجاد هر گونه تغییری در سیستم واقعی شما می‌شود. با شروع راه اندازی مجدد سیستم تمامی این تغییرات به حالت قبل خود بازمی گردند
برخی از ویژگی‌های Toolwiz Time Freeze

  • محافظت از فایل‌ها و پوشه‌ها در برابر تغییرات ناخواسته و همچنین به وسیله گذاشتن رمز عبور
  • امن نگه‌داشتن سیستم از تهدیدات ناشی از ویروس‌ها، نرم افزارهای جاسوسی، کرم‌ها، تروجان ها و غیره...
  • وارد شدن و خروج از سیستم مجازی ایجاد شده تنها با یک کلیک بدون نیاز به راه اندازی مجدد سیستم
  • بازگردانی و بازیابی ساده سیستم برای حذف تغییرات ناخواسته
  • پشتیبانی از ویندوز 7 و هشت 32 و 64 بیتی
  • http://s5.picofile.com/file/8158497550/download.gif



توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : 24 خرداد 1392برچسب:Toolwiz Time Freeze 3,0,0,2000 محافظت از سیستم در برابر تغییرات ناخواسته, - 19:23
دسته بندی موضوعی:

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

خبر پو





.:: Theme design by MASOUD ERSHADI ::.

قالب وبلاگ - قالب بلاگفا

ابزار هدایت به بالای صفحه